در اینجا به کمپین سواد مالی و شمول کمک کنید
منبع کامل و جامع خرید فالوور اینستاگرام خرید فالوور واقعی و ایرانی | فالوور بدون ریزش و فعال

آمار مطالب

کل مطالب : 14
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 85
بازدید سال : 253
بازدید کلی : 2755

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید فالوور اینستاگرام خرید فالوور واقعی و ایرانی بدون ریزش و آدرس followerbaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : یاسی ارغوانی
تاریخ : دو شنبه 16 اسفند 1400
نظرات

لطفاً از ابزارهای اشتراک گذاری که از طریق دکمه اشتراک گذاری در بالا یا کنار مقاله ها یافت می شود استفاده کنید. کپی کردن مقالات برای اشتراک گذاری با دیگران نقض قوانین و مقررات FT.com و خط مشی حق نسخه برداری است. برای خرید حقوق اضافی به licensing@ft.com ایمیل بزنید. مشترکین می توانند حداکثر 10 یا 20 مقاله در ماه را با استفاده از سرویس مقاله هدیه به اشتراک بگذارند. اطلاعات بیشتر را می توانید در https://www.ft.com/tour بیابید.
https://www.ft.com/content/4bb7eb05-1bf4-4e17-841f-794d03c25178

مقاله او آخرین بخش از کمپین سواد مالی و گنجاندن FT است

همه‌گیری روابط ما با پول را متحول کرده است و میلیون‌ها نفر را در سرتاسر جهان وادار می‌کند تا در مورد شبکه ایمنی خود فکر کنند، مخارج خود را بررسی کنند و شروع به سرمایه‌گذاری برای تأمین مالی اهداف بلندمدت مالی کنند.

با این حال، با نزدیک شدن به روز جهانی زن در 8 مارس، روایت درباره زنان و پول عمیقاً مأیوس کننده است.

شکاف دستمزد جنسیتی افزایش یافته است. حقوق بازنشستگی ما ضعیف است. ما بیشتر عمر می کنیم، بیشتر عمر خود را صرف مراقبت از دیگران می کنیم و همه اینها بر امور مالی ما تأثیر منفی می گذارد.

اکنون بحران هزینه زندگی بر مشکلات ما افزوده است، با تورم پس‌اندازهای نقدی در حالی که نوسانات به بازارهای سهام جهانی بازگشته است.

به عنوان فردی که بیش از 20 سال در مورد امور مالی می نویسم، نگران هستم که تمرکز بر موارد منفی مانع دیگری برای تعامل باشد. اگر شانس مالی در برابر زنان بسیار زیاد است، آیا ما باید حتی خودمان را به زحمت بیاندازیم؟

با توجه به موضوع 2022 "شکستن تعصب"، من می خواهم ایده های الهام بخش در مورد پول ارائه کنم که می تواند طرز فکر شما را تغییر دهد. در هفت حوزه زیر، امیدواریم یک راهکار عملی وجود داشته باشد که زنان در همه جا بتوانند به آن عمل کنند.

با تشکر از کمپین سواد مالی و گنجاندن FT، خواندن و اشتراک‌گذاری این مقاله رایگان است - بنابراین اگر از پیشنهادات تخصصی زیر الهام گرفته‌اید، لطفاً آن‌ها را ارسال کنید - و با خیال راحت مقاله خود را در قسمت نظرات زیر اضافه کنید.

1. استقلال مالی چه احساسی دارد
با وجود تمام منفی‌هایی که در مورد مسائل مالی زنان وجود دارد، کاش می‌توانستیم بزرگ‌ترین چیزهای مثبت را از بین ببریم - احساسی که استقلال مالی به شما می‌دهد.

من این را به عنوان حرکت از احساس غرق شدن در پول به احساس کنترل بیشتر تعریف می کنم. تصمیم گیری خود، تعیین اولویت های مالی؛ و ایجاد عادات موثر مانند بودجه بندی برای کمک به دستیابی به اهدافتان.

مارگو و الکسیا دی بروگلی، 20 نفر از بنیانگذاران Your Juno، یک برنامه آموزشی جدید مالی برای Gen- می گویند: «مشکل این است که اهداف سنتی تعیین شده توسط نسل های قدیمی (مانند خرید خانه) برای ما مقرون به صرفه نیستند. Z زنان.

FT FLIC

در اینجا به کمپین سواد مالی و شمول کمک کنید

برای کاربران این برنامه، استقلال مالی به معنای "داشتن آزادی در طول زمان" است. موضوعاتی که زنان جوان بیشتر دوست دارند در مورد آنها بیاموزند عبارتند از سرمایه گذاری، مذاکره برای افزایش حقوق، تبدیل شدن به یک فریلنسر و راه اندازی یک تجارت - و آنها می خواهند از تجربیات یکدیگر بیاموزند.



تعداد بازدید از این مطلب: 151
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود